Apeks Teknoloji Web
Destek Portalı Nedir ? 2
Web Destek Portalı
Menüleri 3
Login_ 4
Yeni Talep_ 5
Talep Geçmişi 6
Profilim_ 7
İletişim_ 8
Yardım_ 9
Apeks Teknoloji Web Destek Portalı, Apeks Teknoloji tarafından, müşterilerinin
kullanımına sunulmuş, müşteri çalışanlarının istek, sorun ve taleplerini web
üzerinden Apeks Teknoloji Destek Ekibine iletebileceği, bekleyen taleplerini
görebileceği, kendi yapmış olduğu taleplere ilave olarak, şirketinin diğer
çalışanlarının yapmış olduğu talepleri izleyebileceği ve çözüm açıklamalarını
görüntüleyebileceği bir portaldır.
Müşterilerimiz iş süreçleri ile ilgili soru ve / veya sorunlarını bu destek
sisteminden 7 / 24 iletebilir, uzmanların desteği ile sorularına hızlı ve kesin
yanıtlar bulabilir, şirketinin destek geçmişini görebilir ve işlerine vakit
kaybetmeden devam edebilirler.
Yeni alınacak Kullanıcı Adı ve Şifreniz için 0232 44515
66 nolu iletişim bilgisinden Apeks Teknoloji Ofis Destek Hattını arayarak destek
uzmanlarımızdan şifre talebinde bulunmanız gerekmektedir. Kullanıcı adınız
sistemimizde kayıtlı olan mail adresiniz olarak tanımlanacaktır.

Apeks Teknoloji Web Destek Portalı 5 ana menüden oluşmaktadır. Bu menüler özetle;
Yeni
Talep: Kullanıcıların talep girişi
yapabilecekleri bölümdür.
Talep Geçmişi: Kullanıcıların kendi veya şirket genel taleplerini ve
talep detaylarını izleyebilecekleri bölümdür.
Profilim:
Kullanıcıların kendilerine ait bilgileri ve şifrelerini güncelleyebilecekleri
bölümdür.
İletişim: Kullanıcıların Apeks Teknoloji ofisleri ile iletişime geçmeleri için gerekli
bilgilerin yer aldığı bölümdür.
Yardım:
Web Destek Portalı Kullanım bilgilerini içeren bölümdür.
Kullanıcılar sağ üst köşedeki “Login” yazısına tıkladıklarında, aşağıdaki ekrana
ulaşarak kendilerine atanmış kullanıcı isim ve şifre ile sisteme giriş
yapabilirler.

Kullanıcıların şifrelerini unutma durumlarında Sol Altta
bulunan “Şifremi Unuttum” yazısına tıklayıp e-posta adreslerine girdiklerinde,
kullanıcı e-posta adresine şifre sıfırlama linki gönderilmektedir.
Kullanıcılar üst menü üzerinden “Yeni Talep” menüsüne tıkladıklarında açılacak
sayfa içerisinden (aşağıda örneklenmiştir) yeni talep girişi yapabilirler.

·
Yeni talep girişi için kullanıcıların,
·
Konu alanını doldurmaları
·
Listeden talep tipini ve ürün seçmeleri
·
Açıklayıcı bilgi girmek istedikleri durumda
açıklama alanını doldurmaları
yeterli olacaktır.
Kullanıcılar aynı zamanda destek çözümlenme sürecinde yardımı
olacak dokumanları “Dosya Ekleme” kısmını kullanarak sisteme yükleyebilirler.
Kaydet tuşuna basıldığında kullanıcı ekranına aşağıdaki
mesaja benzer bir mesaj gelecektir.

Bu ekran kullanıcının talebinin Apeks Teknoloji Destek Ekibine ulaştığını
belirtir. Kullanıcı aynı zamanda e-posta ile bilgilendirilmektedir.
Kullanıcılar “Talep Geçmişi” menüsü içerisinden, kendileri ve/veya şirket
geneli ile ilgili talepleri (Yetkilendirmeye bağlı olarak) görebilmektedirler.

Bu ekranda kullanıcılar, talepte bulunan ve
Talep Durumu bölümlerini değiştirerek, Devam eden veya Çözümlenmiş taleplerini
görebilirler.

Kullanıcılar detay görmek istedikleri “Servis Talebi
Numarası” na tıkladıklarında Servis durumu ile ilgili detaylara (aşağıdaki
ekranda örneklenmiştir) ulaşabilmektedirler. Eğer bu talep çözümlenmiş bir talep
ise, buraya tıklandığında “Çözüm açıklaması” da görüntülenecektir.
Kullanıcıların kendi bilgilerini güncelleyebileceği ve şifre
değişikliği yapabilecekleri bölümdür.

Kullanıcılar bu bölümde İsim, soyisim, e-posta ve iletişim
bilgilerini güncelleyebilir, “Şifre Değiştir” bölümünden şifre değişiklik
işlemlerini gerçekleştirebilirler.

Kullanıcılar bu bölümden “Apeks Teknoloji Ltd.” destek
ofislerinin iletişim bilgilerini görüntüleyebilmektedirler.

Yardım
Kullanıcılar bu bölümden “Web Destek Portalı”mıza ait
kullanım ve alan bilgilerini içeren bu yardım dökümanına ulaşabilirler.
